Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(BiH) STRUČNI NADZOR NAD RADOVIMA NA IZGRADNJI POSLOVNE ZGRADE TELEKOMA SRPSKE U BANJOJ LUCI - "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka

Izvor: Službeni glasnik BiH, 19.12.2005.


BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" A.D. BANJA LUKA

OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 231
USLUGE

Dio I: UGOVORNI ORGAN


I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-100
Faks: 051/211-150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.a javno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou

Dio II: PREDMET UGOVORA


II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge

II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Ne

II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka br. 231: "Stručni nadzor nad radovima na izgradnji poslovne zgrade Telekoma Srpske u Banjoj Luci"

II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA

Stručni nadzor nad radovima na izgradnji poslovne zgrade Telekoma Srpske u Banjoj Luci

II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne

II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
20 mjeseci od dodjele ugovora

Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Ne traži se

III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16.-17. UPZ)
Nije primjenljivo

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se

III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Nije primjenljivo

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po članu 23. Zakona o javnim nabavkama BiH; potrebni dokazi:
1) potvrde o izmirenim porezima na promet, imovinu, lična primanja zaposlenih i dobit, ne starije od tri mjeseca
2) potvrde o izmirenim doprinosima za penzijsko-invalidsko i zdravstveno osiguranje, ne starije od tri mjeseca
3) uvjerenje da ponuđač nije pod stečajem
4) uvjerenje da pravno lice nije osuđeno za privredne prestupe u periodu od 5 godina
5) uvjerenje da lice ovlašteno za predstavljanje nije osuđeno u proteklih 5 godina i da se protiv njega ne vodi krivični postupak
6) izjava prema obrazcu iz tenderske dokumentacije

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
1) ovjerena kopija rješenja o registraciji preduzeća sa svim prilozima

III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
1) Bilans stanja i bilans uspjeha za 2004. godinu.

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
1) kopije licenci koje preduzeće posjeduje
2) spisak opreme koju ponuđač posjeduje
3) spisak zaposlenih radnika sa kvalifikacijama, ne stariji od tri mjeseca, ovjeren od strane PIO
4) spisak stručnih radnika sa radnim biografijama i kopijama licenci koje posjeduju
5) prijedlog stručnog tima za realizaciju eventualnog ugovora; ukoliko član stručnog tima nije zaposlen kod ponuđača, njegovo angažovanje može biti izvršeno samo putem ugovora između ponuđača i institucije kod koje je lice zaposleno; takav ugovor mora biti priložen uz ponudu
6) spisak ostalih institucija koje ponuđač namjerava angažovati tokom realizacije ugovora, spisak ključnih kadrova tih institucija, spisak opreme koja će biti korištena za kontrolna ispitivanja
7) referentna lista izvedenih projekata za period 2001 -2004. godine, vrsta objekata, investitor i vrijednost

Dio IV: POSTUPAK


IV.1. VRSTA POSTUPKA
Ograničeni

IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
b) Ekonomski najpovoljnija ponuda po pitanju niže navedenih kriterija:
1) cijena učešće 70%
2) specifično iskustvo ponuđača na
polju iz kojeg je zadatak učešće 12%
3) tehnička opremljenost učešće 6%
4) kvalifikovanost predloženog
stručnog osoblja za izvršenje ugovora;
predloženi stručni tim će biti
ocijenjen na osnovu školskih i stručnih
kvalifikacija (licence) i dosadašnjeg
skustva na sličnim projektima
(lične reference) učešće 12%

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji, a u skladu sa odlukom o obaveznom korištenju preferencijalnog tretmana domaćeg u postupku javnih nabavki ("Službeni glasnik BiH", broj 50/05).

IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbjediti do 5. 1. 2006.godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 100,00 KM.

IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponude i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH.

IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA
ZA UČEŠĆE
11. 1. 2006. godine, 11,00 časova

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda

IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
11. 1. 2006.godine
Na adresi naznačenoj pod I.2

Dio V: DODATNE INFORMACIJE


V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 19. 12. 2005. godine do 5. 1. 2006. godine od 7:30 do 15:30 na adresi ugovornog organa navedenoj pod tačkom I.2. nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 100,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Dokumentacija će nakon uplate, a na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom.
U slučaju dostave poštom ugovorni organ ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj: 56209900004057-60 kod Razvojne banke Jugoistočne Evrope a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA JUGOISTOČNE EVROPE AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA 22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom "Tenderska dokumentacija br. 231".
Da bi ponuda bila uzeta u razmatranje ponuđač mora otkupiti tendersku dokumentaciju.

V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Zapečaćene ponude sa naznakom "Nabavka br. 231 - Stručni nadzor nad radovima na izgradnji poslovne zgrade Telekoma Srpske - NE OTVARATI", da bi bile uzete u razmatranje moraju biti primljene na adresi navedenoj pod I.2. najkasnije do 11 časova 11. 1. 2006. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće biti uzete u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.

V.3. OSTALE ODREDBE
Zainteresovani ponuđači mogu pregledati tendersku dokumentaciju prije otkupa na adresi naznačenoj pod I.2.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Sektor za nabavku, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: 051/240-120
Faks: 051/211-227
E-mail: tenders@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(2-22-11180-G-05)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: